Workshop-uri interne de criză și cele 13 motive | Radu Turcescu
16753
post-template-default,single,single-post,postid-16753,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode-theme-ver-10.1.1,wpb-js-composer js-comp-ver-5.0.1,vc_responsive

Workshop-uri interne de criză : 13 motive pentru programul de criză

3 workshop-uri interne, o experiență încredibilă

3 workshop-uri interne, perfect personalizate pentru fiecare tip de companie sau domeniu de activitate. Despre acest lucru e vorba în programul ”Introducere în Crisis Management” La aceste workshop-uri interne de criză poate participa oricine din organizație, începând cu liderul și continuând cu oamenii de la marketing, vânzări, HR sau PR. 

De ce să implementezi acest program și să organizezi acest workshop-uri interne la tine în organizație ? 

 

Iată câteva motive simple : 

  1. La finalul celor 3 workshop-uri interne vom observa o dezvoltare rapidă din punct de vedere crize de PR. 
  2. Vom seta un mindset de criză, oamenii înțelegând că o criză poate izbucni din orice, oricând. 
  3. Vom pregăti organizația din punct de vedere crize de PR. 
  4. La finalul celor 3 workshop-uri interne, oamenii vor putea recunoaște o criză. 
  5. Oamenii vor putea face diferența dintre o criză de PR și un incident de PR. 
  6. Oamenii vor fi mai atenți la propriile acțiuni, pentru a evita potențiale crize de PR. 
  7. Oamenii vor putea realiza o analiză corectă a unei crize de PR, înțelegând actorii implicați, contextul și emoțiile acestora. 
  8. Oamenii vor avea noțiuni generale despre ce presupune gestionarea unei crize de PR. 
  9. La finalul celor 3 workshop-uri interne, oamenii vor conștientiza un lucru capital în PR : Nu e despre noi. 
  10. Oamenii vor înțelege importanța gestionării unei crize de PR și vor putea evita cele mai comune erori care au loc în astfel de situații. 
  11. La finalul celor 3 workshop-uri interne, vom avea o imagine clară despre ce tip de incidente / crize de PR pot lovi organizația. 
  12. Oamenii vor putea gestiona 80% dintre potențialele incidente sau crize de PR. 
  13. Oamenii vor povesti despre ce experiență faină au trăit. 

 

Încă nu ești convins ?

Dacă aceste 13 motive încă nu te-au convins, îți recomand să analizezi pagina programului. Vei găsi acolo detalii suplimentare, dar și statistici despre importanța rezolvării incidentelor de PR. Două statistici le voi împărtăși aici : 

25% din cota de piață a unei companii este influențată de reputație.

Un articol negativ pe prima pagină Google va conduce la o pierdere de 22% din business. 

Dacă nu ești pregătit să pierzi un sfert din business, înscrie-te în program astăzi. Datorită calendarului încărcat pot implementa doar 4 programe / lună. 

 

De asemenea, dacă dorești să citești și alte articole scrise de mine, îți recomand editorialele pentru Wall Street.

 

 

 

Da Radu, vreau să implementez programul Introducere în Crisis Management la mine în organizație. 

 

 

 

Workshop-uri interne de criză

Workshop-uri interne de criză