Studiu despre crize de imagine

Studiu despre crize de imagine

Vara trecută am realizat ( alături de Gabriel Gârban ) un studiu despre crize de imagine. De fapt, am dorit să aflăm un lucru simplu : ce se întâmplă cu percepția oamenilor după ce o problemă de reputație a fost, mai bine sau mai rău, rezolvată.

În ultima vreme, deși numărul crizelor de imagine a crescut, oamenii par la fel de surprinși când se ”lovesc” de o situație de gen. Și această surpriză ( mult influențată de temeri ) determină reacții cât mai rapide ( oferite de cele mai multe ori în presă ), doar-doar lucrurile se vor liniști. Din păcate, de cele mai multe ori, aceste răspunsuri nu sunt și cele mai potrivite.

 

Studiu despre crize de imagine

Analizând modul în care au fost gestionate anumite crize ( din România și nu numai ), am observat un aspect periculos : oferim un interviu presei, adresat presei, lucrurile se calmează mediatic și avem senzația că și oamenii au uitat sau vor uita situația.

Doar ca ținta noastră ar trebui să fie cei care sunt legați, într-un fel sau altul, de companie. Clienți, angajați, parteneri, potențiali clienți, potențiali angajați etc etc etc.

Am realizat un studiu despre crize de imagine pentru a afla cum sunt oamenii influențați de o reacție incompletă. Vor uita la fel de repede cum presupunem noi sau nu ? Încrederea lor în companie le va influențată sau nu ?

 

Cum ne-am organizat

La acest studiu au participat oameni extraordinari, cu experiență bogată în business. CEOs, COOs, experți în marketing, consultanți de PR, antreprenori, consultanți de management, General Manageri, profesori etc.

Varietatea grupului ne-a permis să analizăm puncte de vedere diferite.

Pe timpul a 3 luni, am analizat diferite crize de imagine și modul în care au fost gestionate. Rezultatele ne-au surprins. Am avut parte de câteva confirmări, dar revelația a fost una extrem de interesantă. De ce ? Deoarece o intuiam, fără însă a îndrăzni să o și formulăm în cuvinte. Vei vedea în raport că descoperirea noastră ne ”spune”, de fapt, un lucru senzațional : reacțiile rapide, oferite pentru presă, sunt total nefolositoare. Și îmi asum ce spun deoarece avem la bază acest studiu.

 

Lectură plăcută ! Raportul, care îți va spune cum sunt influențați clienții tăi de o problemă de reputație,  poate fi descărcat de aici.

 

Studiu despre crize de imagine

Studiu despre crize de imagine

 

Foto

 

Vreau să citesc alte articole !

Vreau să analizez serviciile oferite de Radu !



Sună-mă acum !