Da! Când vine vorba despre comunicare de criză, chiar știu. Sau doar văd din alt unghi. De cele mai multe ori, pun întrebările corecte. Și fără excepție, te pot ajuta!
Știu, știu. Este greu să acceptăm acest adevăr. Dar el există. Pentru că este vorba despre talent, specializare și experiență.
Cei mai buni clienți ai mei au fost cei suficient de siguri pe ei încât să accepte cu ușurință ajutor. Cei mai slabi? Au încercat singuri, dar au ”murit” sufocați de o criză de PR mult prea mare pentru a-i face față.
Chiar credeau că se descurcă. Chiar credeau că în comunicarea de criză, un comunicat de presă este suficient. Sau că se oprește totul dacă șterg comentariile negative. Strategie adevărată…
Lucrurile stau diferit. Complet. Fie că vrei o nouă imagine, fie că vrei să îți salvezi imaginea, ai nevoie de o strategie. Din aceea adevărată.
training de pregătire pentru comunicare de criză. Nu este timp. Într-o criză de imagine, nu este timp să descoperim apa caldă. Actorii importanți din organizație, în frunte cu al său lider, trebuie să dețină informațiile de bază pentru gestionarea crizei. Măcar pentru primele 24-48 de ore. Asta ca să evităm penibilele situații în care ”compania a refuzat să comenteze” sau în care a trimis un banal comunicat de presă. Mai mult decât atât, odată identificate, multe dintre crizele de imagine pot fi, la modul cât se poate de serios, evitate. Nu mă crezi?
consultanță pentru gestionarea crizelor de imagine. Internetul a devenit principalul pericol pentru reputație. Pe scurt, te poate distruge. Informațiile negative circulă repede, iar oamenii le caută. Sunt dependenți de ele. Se hrănesc cu ele. O criză de imagine mică ”trece” aparent. Ea rămâne acolo. O criză mare te poate distruge. Gestionarea presupune talent, experiență și pasiune. Altfel, nu poți înțelege și schimba percepția opiniei publice. Singur(ă) nu poți. S-a mai încercat.
RADU TURCESCU,specialist in comunicare,un om care poate salva o situatie de criza!!Il recomandam cu caldura!
Flori Vlad - General Manager NEGRO 2000
workshop-uri și sesiuni de consultanță pentru o nouă imagine. O nouă strategie de comunicare pentru o imagine nouă, faină și frumoasă. Comunicarea NU este capăt de linie. Nu postezi pe Facebook de dragul de a posta, la fel cum nu apari în presă doar din ego. Ai nevoie de o strategie, de un mesaj cheie, de o serie de mesaje secundare și de adaptarea tuturor acțiunilor la aceste mesaje. Da, pentru că imaginea este influențată de tot ce facem și spunem. Iar noi comunicăm cu un singur motiv. Pentru a influența percepția opiniei publice. Punct. Astfel că totul începe cu analiza sociologică a publicului. Hmm… dar ce sociolog știi tu?
strategy retainer. Voi rămâne alături de tine dacă asta îți dorești și te voi ajuta să implementezi strategia. Dar nu numai. Te pot ajuta cu feedback pentru multe dintre tacticile folosite. Media relations, public speaking, storytelling, prevenirea crizelor, comunicare internă și lista poate continua. Trebuie doar să mă vrei alături…
consultanță punctuală. Ai o problemă concretă, ce nu se regăsește în lista de mai sus, și ai nevoie de ajutor punctual? Scrie-mi și îți voi spune cum te pot ajuta. Simplu…
Contactează-mă și te voi ajuta să îți rezolvi problema punctuală
Working with Radu Turcescu was an incredible experience. He is a top consultant and can be a real help for executives and entrepreneurs. Radu helped me build a stronger image, be more balanced and communicate more efficiently. I strongly recommend Radu!
Cristian Huzău - Country Manager GiGroup Romania
Imaginea devine din ce în ce mai importantă, în această eră a vitezei. Metodele tradiționale nu mai sunt suficiente, iar crizele de imagine pot oricând izbucni. O imagine puternică, dublată de pregătire și gestionare corectă reprezintă ingredientele lumii de astăzi.