Rolul CEO-ului

Rolul CEO-ului în reputație

Rolul CEO-ului în reputație este mai important decât conștientizăm în prezent. Imaginea sa poate cântări enorm în relația generală cu publicul relevant. Într-o criză de imagine, rolul său crește în importanță.

În primul rând, acest articol este pentru toți liderii de companii, fie ei că se numesc CEO, GM, Country Manager sau General Manager. Te invit să citești cu atenție aceste rânduri, evitând mindset-ul ”Nu este pentru mine”. 

 

Rolul CEO-ului în timpuri liniștite 🙂

 

Încredere sporită

În perioade de liniște, rolul CEO-ului joacă un rol decisiv în consolidarea relației cu publicul relevant ( angajați, clienți, parteneri etc. ) și în protejarea reputației.

Un CEO prezent, cu o imagine bună ( construită corect, cu o strategie clară în spate și mesaje concrete ) va contribui enorm la relația dintre companie și oamenii care contează. Încrederea se formează mult mai ușor la nivel uman, iar credibilitatea unui mesaj crește atunci când comunicatorul este o….persoană.

Astfel, recomandarea mea pentru liderii de companii este să iasă în față, să comunice des, să interacționeze cu publicul relevant, să construiască o relație cu acesta.

 

Protejarea reputației

Rolul CEO-ului devine și mai important în protejarea reputației. O criză de imagine poate izbucni oricând, din orice…iar reputația este influențată de tot ce facem sau spunem. Astfel, o imagine bună a CEO-ului va produce următorul rezultat :

Dacă deja știu cine ești, ce faci, am încredere în tine, sunt dispus(ă) să ascult ce a mers rău sau să închid ochii la anumite situații.

Pe scurt, cu cât un lider de companie este mai prezent si are o imagine mai bună, cu atât reputația companiei va fi mai protejată.

 

Rolul CEO-ului în timpuri agitate

Care este rolul CEO-ului într-o criză de imagine ? Vara trecută am implementat un studiu calitativ pentru a afla cum reacționează oamenii la o criză de imagine. Raportul final îl poți descărca de aici. Interesant este că toți participanții au fost de acord cu următoarea idee : într-o criză de imagine, implicarea publică a CEO-ului este crucială.

Într-o criză de imagine serioasă, este important să vedem o ”față” care comunică și oferă asigurări. Într-un moment în care încrederea este pusă sub semnul întrebării, doar prezența liderului companiei în spațiul public poate oferi asigurările necesare.

Problema apare când imaginea CEO-ului nu există :

Dacă nu știu cine ești, de ce aș avea încredere în ce îmi spui ?

 

Despre imagine și reputație

Dacă dorești să discutăm despre imagine și reputație, aștept un semn de la tine. Dacă ești lider de companie și dorești să discutăm despre imagine și reputație, aștept un semn de la tine. Dacă ești de acord cu ce am scris mai sus și dorești să discutăm despre imagine și reputație, aștept un semn de la tine. Dacă înțelegi valoarea adusă de un consultant, aștept un semn de la tine. Dacă ești dispus să investeși într-o dezvoltare și transformare reală, aștept un semn de la tine 🙂

Te rog să arunci o privire pe această pagină și să mă contactezi. Vom programa o întâlnire sau o discuție telefonică pentru a detalia care sunt obiectivele sau provocările tale.

 

Radu Turcescu

 

Rolul CEO-ului

Rolul CEO-ului

 

Foto



Sună-mă acum !