Problemă de reputație

[ Analiză ] : Criza din Bistrița și ce ar trebui să spună compania de construcții

Situația din Bistrița reprezintă o adevărată tragedie pentru familia tânărului decedat. Din perspectiva companiei, reprezintă o adevărată problemă de reputație.

După nefericitul incident, compania a anunțat că va plăti cheltuielile de înmormântare. Este suficient ? Din punctul meu de vedere nu, ținând cont și de faptul că tânărul nu era complet protejat.

Problemă de reputație și un context complicat

 

Pentru a stabili ce ar fi trebuit să spună reprezentanții companiei, trebuie să analizăm situația din mai multe puncte de vedere. Cum spuneam și în alte articole, gestionarea unei crize de imagine presupune, în primul rând, calmarea emoțiilor negative.

Actorii implicați în această problemă de reputație :
  • Familia tânărului. Aici s-au descurcat cât de cât ok, deși plata înmormântării nu va putea, vreodată, compensa pierderea suferită.
  • Autoritățile. Vor trebui să ofere explicații serioase pentru care tânărul nu era complet și corect echipat.
  • Actualii angajați. Vor fi nevoiți să ofere explicații și asigurări.
  • Viitori angajați. Într-un context unde toată lumea se plânge că nu există forță de muncă, o astfel de situație va ridica semne de întrebare cu privire la siguranța locului de muncă.
  • Partenerii și clienții. Nimeni nu își dorește să lucreze cu organizații care nu pun accentul pe siguranța angajaților. Să nu ne mire dacă anumite contracte vor fi reziliate.
  • Opinia publică neimplicată. Oamenii, cei neimplicați, pot fi scandalizați de situație, aspect care va amplifica și mai mult emoțiile negative.

 

Pornind din acest punct, fiecare categorie de public trebuie tratată cu atenție, mesaje și acțiuni diferite. Astfel, ideea acoperirii cheltuielilor este ok, dar niciodată suficientă. Pe termen lung, problemele companiei se pot amplifica în cazul în care aleg să gestioneze parțial situația.

 

Nu ești singur(ă)

Exemplul de mai sus reprezintă o problemă de reputație majoră, iar gestionarea ei trebuie tratată profesionist.

Când vine vorba de imagine și reputație, nu ești singur(ă). Dacă simți că ai nevoie de ajutor, îți pot oferi 30 de minute de consultanță gratuită pentru a analiza provocările de care te lovești.

Programează-ți sesiunea de 30 de minute aici.

 

Problemă de reputație

Problemă de reputație

 

Foto



Sună-mă acum !