Pregătirea echipei pentru crize de PR - Radu Turcescu
16748
post-template-default,single,single-post,postid-16748,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode-theme-ver-10.1.1,wpb-js-composer js-comp-ver-5.0.1,vc_responsive

Pregătirea echipei pentru crize de PR

Pregătirea echipei pentru crize

De multe ori am fost întrebat cât de necesar este un program de criză și cât de importantă este pregătirea echipei pentru crize de PR. 

Până să răspund la această întrebare și să ofer un motiv foarte puternic, pregătirea echipei pentru crize mi se pare un lucru ce ar trebui făcut cât mai repede, de absolut toate organizațiile care își propun să realizeze ceva în mediul de business din România. 

O tragedie…

Chiar astăzi a avut loc o tradegie : un copil de 4 ani a murit într-un spital, după o operație banală. Departe de mine să folosesc această situație în scopuri de marketing, dar aș vrea să înțelegem că noțiunea de Crisis Management nu presupune oferirea unor scuze ieftine, ci reclădirea încrederii și relației cu opinia publică. Poate chiar explicarea motivelor pentru care am omis să ne respectăm promisiunile. În acest context, pregătirea echipei pentru crize este esențială. 

Reacția spitalului a fost de a interzice accesul presei, de a se ascunde de declarații, în timp ce ”responsabilul de comunicare” și-a luat o zi liberă.. ( !?!? ) 

Chiar credeți că întrebarea își mai are rostul ? Pregătirea echipei pentru crize este necesară și obligatorie. 

De ce ?

De ce ? Din experiența ultimelor programe de ”Introducere În Crisis Management”, unul dintre motivele cu adevărat puternice este setarea mindset-ului. Sau mai bine spus schimbarea mindset-ului. 

  1. Conștientizând că o criză poate izbucni din orice ne va face mai atenți la ce poate merge rău în organizația / viața noastră. Este imposibil să prevenim sau să gestionăm ceva ce nu știm că se poate întâmpla.
  1. Conștientizând că o criză poate izbucni din orice ne va face mai atenți la acțiunile noatre, astfel încât să prevenim ce se poate preveni. Mai mult decât atât, prevenția este mult mai indicată în astfel de situații.
  1. Conștientizând că o criză poate izbucni din orice ne va ajuta să nu ne speriem în cazul în care vom fi ”loviți” de o astfel de situație, să nu ne pierdem cu firea și să nu fim surprinși. Celebrul ”nu mă așteptam să mi se întâmple mie”…

Un mindset direcționat către crize nu poate fi considerat opțional. Numărul de crize a crescut enorm în ultima vreme și acest lucru nu se va schimba prea curând. Din contră. Se anunță o criză financiară, ceea ce va duce la mult mai multe crize de PR. Mai mult decât atât, mediul online a schimbat regulile : astăzi, mult mai ușor și rapid sunt distribuite știrile negative. 

Și vin să te întreb ? Te aștepți la o criză de PR ? Pregătirea echipei pentru crize joacă un rol esențial în acest proces. Studiile arată că reputația cântărește până la 25% din cota de piață a unei companii. Chiar suntem gata să pierdem 25% din business ? 

Un program perfect…

Am creat pentru tine un program perfect, care vine să răspundă numărului mare de crize apărute în ultima vreme. Introducere în Crisis Management presupune 3 workshop-uri și 3 conștientizări care vor produce o dezvoltare rapidă și durabilă din punct de vedere crize de PR. Pregătirea echipei pentru crize nu a fost vreodată mai simplă. Accesează acest link și scrie-mi un mesaj pentru detalii. 

 

Pregătirea echipei pentru crize de PR

Pregătirea echipei pentru crize de PR