Introducere în Crisis Management 

Află din informațiile de mai jos de ce și cum să te pregătești pentru crize de PR

Introducere În Crisis Management

2 motive puternice pentru care să te pregătești pentru crize de PR

A.G. – Chief Operating Officer

Te confrunți în acest moment cu o criză de PR ? Intră AICI !

Statistici îngrijorătoare

59% dintre liderii de organizații au experimentat cel puțin o criză de PR în poziția actuală sau trecută

79% dintre liderii de organizații consideră că se află la 12 luni distanță de o potențială criză de PR

87% dintre liderii de organizații consideră gestionarea riscurilor reputaționale mai importantă decât gestionarea altor riscuri strategice

Organizațiile riscă să piardă 22% din business în cazul unui articol negativ prezent pe prima pagină Google, 44% în cazul a două articole, 59.2% în cazul a trei articole și peste 70% în cazul a cel puțin patru articole

Peste 25% din cota de piață a unei organizații este influențată de reputația acesteia

41% dintre organizațiile care au trecut printr-o criză au declarat pierderi la nivel de venituri și brand

Peste 80% din problemele de reputație apar datorită dezacordului dintre realitate și buzz

Riscuri și pericole

Prevenibile, dar greu de controlat odată ce criza capătă proporții

Pierderi reputaționale cauzate de neîncrederea clienților

Pierderi financiare cauzate de întreruperea contractelor cu parteneri sau furnizori

Pierderi financiare cauzate de probleme cu autoritățile

Pierderi financiare cauzate de costurile neprevăzute

Pierderi financiare cauzate de scăderea vânzărilor

Pierderi reputaționale cauzate de neîncrederea resursei umane

Vrei o metodă simplă prin care să te pregătești pentru crize de PR ? Descarcă metoda gratuit de AICI !

Sau implementează metoda cu mine : Introducere În Crisis Management

Program de pregătire pentru crize de PR !

Conștientizând că se poate întâmpla, conștientizând ce se poate întâmpla, ne ajută să controlăm criza și pierderile cât sunt, încă, controlabile - S.G. ( Liderul unei organizații din România, client al acestui program )

Introducere în Crisis Management – program intern, destinat liderilor de organizații și echipelor lor

 

Vom organiza 3 workshop-uri ( la voi la birou ) într-o perioadă maximă de 30 de zile. Aceste workshop-uri pot fi organizate în 3 zile consecutive sau câte unul / săptămână. Important e să nu depășească cele 30 de zile.

 

Programul poate fi personalizat, în funcție de obiectivul vostru : ne putem concentra mai mult pe prevenție sau mai mult pe gestionare. Vom stabili acest lucru împreună.

 

Programul se adresează liderilor și oamenilor din companie care pot impacta ( prin deciziile lor ) imaginea și reputația organizației.

 

Ce veți câștiga implementând acest program în companie ( beneficiile principale ale programului ) :

  • Veți conștientiza importanța reputației.
  • Veți conștientiza principalele riscuri reputaționale, specifice companiei.
  • Veți conștientiza rolul vostru în protejarea reputației.
  • Veți elimina deciziile ce pot conduce la crize de imagine și veți seta mentalități de prevenție.
  • Veți afla cum să identificați o criză de imagine, dar și care sunt diferențele dintre o criză și un incident.
  • Veți afla cum să evitați crize de imagine.
  • Veți afla cum să gestionați crize de imagine. Da, o gestionare corectă implică persoane-cheie din companie.
  • Veți afla cum evoluează o criză / incident de imagine și care sunt principalele consecințe la care să ne așteptăm.

 

Investiția pentru acest program este de 3266 euro și se achită la semnare, înainte de începerea programului.

 

 

Citește și ”13 motive pentru care să apelezi la programul Introducere în Crisis Management”

 

More Facts

Te confrunți în acest moment cu o criză de PR ? Intră AICI !

Completează formularul de mai jos și vom programa o pre-sesiune gratuită de 30’ în care vom discuta despre riscurile specifice companiei pe care o conduci !

Sună-mă acum !