Introducere în Crisis Management | Radu Turcescu
16252
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-16252,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode-theme-ver-10.1.1,wpb-js-composer js-comp-ver-5.0.1,vc_responsive

Introducere în Crisis Management 

Introducere în Crisis Management : 3 conștientizări care vor schimba modul în care privești organizația și riscurile de PR

Imaginea este totul și poate fi influențată de ORICE facem sau spunem. Astăzi avem nevoie de o înțelegere profundă a factorilor ce ne pot afecta imaginea. Toți trebuie să fim pregătiți, indiferent de departament sau poziție în companie.

În ultima vreme, numărul crizelor de imagine a crescut. Lucru normal, de altfel : mediul online a schimbat complet modul în care funcționăm și internetul a devenit un pericol real pentru reputație. Introducere în Crisis Management este un program extrem de ușor de implementat, total personalizat și perfect adaptat, ce va contribui decisiv la o dezvoltare rapidă a oamenilor și, implicit, a organizației. 

 

Acest program are la bază o serie de experiențe și de crize în care am fost implicat ( despre o parte dintre ele poți citi aici și aici ) și răspunde la

3 întrebări simple :

 

Cât de bine cunoști și conștientizezi riscurile specifice organizației tale ?

Cât de pregătit ești pentru a preveni o parte dintre aceste riscuri ?

Ce faci când, într-o dimineață în jur de ora 9, găsești știri negative, dure despre tine sau organizația ta ?

Introducere În Crisis Management

Conștientizând că se poate întâmpla, conștientizând ce se poate întâmpla, ne ajută să controlăm criza și pierderile cât sunt, încă, controlabile - S.G. ( Liderul unei organizații din România, client al acestui program )

Statistici îngrijorătoare

59% dintre liderii de organizații au experimentat cel puțin o criză de PR în poziția actuală sau trecută

79% dintre liderii de organizații consideră că se află la 12 luni distanță de o potențială criză de PR

87% dintre liderii de organizații consideră gestionarea riscurilor reputaționale mai importantă decât gestionarea altor riscuri strategice

Organizațiile riscă să piardă 22% din business în cazul unui articol negativ prezent pe prima pagină Google, 44% în cazul a două articole, 59.2% în cazul a trei articole și peste 70% în cazul a cel puțin patru articole

Peste 25% din cota de piață a unei organizații este influențată de reputația acesteia

41% dintre organizațiile care au trecut printr-o criză au declarat pierderi la nivel de venituri și brand

Peste 80% din problemele de reputație apar datorită dezacordului dintre realitate și buzz

Riscuri și pericole

Prevenibile, dar greu de controlat odată ce criza capătă proporții

Pierderi reputaționale datorate neîncrederii clienților

Pierderi financiare datorate întreruperii contractelor cu parteneri sau furnizori

Pierderi financiare datorate problemelor cu autoritățile

Pierderi financiare datorate costurile neprevăzute

Pierderi financiare datorate scăderilor de vânzări

Pierderi reputaționale datorate neîncrederii resursei umane

Introducere în Crisis Management – program intern, destinat liderilor de organizații și echipelor lor

 

 

Două opțiuni perfect adaptate contextului tău :

 

  • Go team

Vom organiza 3 workshop-uri într-o perioadă maximă de 30 de zile. Aceste workshop-uri pot fi organizate în 3 zile consecutive sau câte unul / săptămână. Important e să nu depășească cele 30 de zile. Voi veni la voi la birou și vom aborda o serie de subiecte ce ne vor ajuta să conștientizăm 3 aspecte clare:

 

Conștientizarea 1:

Imaginea este extrem de sensibilă, o criză putând izbucni din orice, oricând.

 

Conștientizarea 2:

Contextul și emoțiile oamenilor implicați ( direct sau indirect ) sunt decisive pentru prevenirea sau gestionarea unei crize de PR.

 

Conștientizarea 3:

Percepția oamenilor implicați este mult mai importantă decât percepția noastră.

 

Scopul acestui program nu este doar de a îmbunătăți abilitățile de Crisis Management. Programul se adresează liderilor și oamenilor din companii preocupați de imagine, care se află în contact cu publicul relevant sau care pot impacta ( prin deciziile lor ) imaginea și reputația organizației. Vom seta un mindset de criză și vom trasa direcții comportamentale de prevenție și siguranță.

 

Workshop-urile sunt interactive și amuzante, iar experiența este cu adevărat extraordinară. La aceste workshop-uri poate participa oricine din organizație (liderul organizației, echipe de MRK / PR / HR, echipe de vânzări etc.)

Investiția pentru acest program este de 1222 euro și se achită la semnare, înainte de începerea programului.

 

(*) Acest program NU este un training bazat pe informații teoretice. Vom folosi experiențele voastre și vom discuta pe cazuri concrete, specifice domeniului, contextului și companiei voastre.

 

 

Citește și ”13 motive pentru care să apelezi la programul Introducere în Crisis Management”

 

 

  • Late night talks

Opțiunea ”Late night talks” include toate caracteristicile opțiunii ”Go team”, la care adăugăm o serie de 3 întâlniri între mine și liderul organizației. Vom discuta despre incidente de PR, potențiale dezastre, riscuri, metode de prevenție și pregătire etc. Întâlnirile pot avea loc la birou, la cafea sau la restaurant. În mod normal, o întâlnire va dura aproximativ o oră și jumătate.

Investiția pentru acest program este de 1522 euro și se achită la semnare, înainte de începerea programului.

More Facts

Beneficiile programului de Introducere în Crisis Management

Vom pregăti organizația, la un nivel de bază, pentru dezastre de PR

Veți afla de ce / cum o criză poate izbucni și dezvolta.

Veți conștientiza cum vor fi afectate emoțiile, percepțiile și deciziile opiniei publice.

Veți afla de ce incidentele nerezolvate vor crea mari probleme financiare și de business în viitor.

Veți înțelege de ce, într-o criză de PR, deciziile noastre vor influența deciziile oamenilor.

Veți afla cum puteți preveni o parte dintre potențialele crize de PR.

Da Radu, îmi doresc acest program

Care este situația ta ? (required)
Doresc programul de introducere în Crisis ManagementAm o problemă specifică, voi descrie singur.