Introducere în Crisis Management 

Află din informațiile de mai jos de ce și cum să te pregătești pentru crize de PR

Introducere În Crisis Management

2 motive puternice pentru care să te pregătești pentru crize de PR

A.G. – Chief Operating Officer

Te confrunți în acest moment cu o criză de PR ? Intră AICI !

Statistici îngrijorătoare

59% dintre liderii de organizații au experimentat cel puțin o criză de PR în poziția actuală sau trecută

79% dintre liderii de organizații consideră că se află la 12 luni distanță de o potențială criză de PR

87% dintre liderii de organizații consideră gestionarea riscurilor reputaționale mai importantă decât gestionarea altor riscuri strategice

Organizațiile riscă să piardă 22% din business în cazul unui articol negativ prezent pe prima pagină Google, 44% în cazul a două articole, 59.2% în cazul a trei articole și peste 70% în cazul a cel puțin patru articole

Peste 25% din cota de piață a unei organizații este influențată de reputația acesteia

41% dintre organizațiile care au trecut printr-o criză au declarat pierderi la nivel de venituri și brand

Peste 80% din problemele de reputație apar datorită dezacordului dintre realitate și buzz

Riscuri și pericole

Prevenibile, dar greu de controlat odată ce criza capătă proporții

Pierderi reputaționale cauzate de neîncrederea clienților

Pierderi financiare cauzate de întreruperea contractelor cu parteneri sau furnizori

Pierderi financiare cauzate de probleme cu autoritățile

Pierderi financiare cauzate de costurile neprevăzute

Pierderi financiare cauzate de scăderea vânzărilor

Pierderi reputaționale cauzate de neîncrederea resursei umane

Introducere În Crisis Management

Program de pregătire pentru crize de PR !

Conștientizând că se poate întâmpla, conștientizând ce se poate întâmpla, ne ajută să controlăm criza și pierderile cât sunt, încă, controlabile - S.G. ( Liderul unei organizații din România, client al acestui program )

Introducere în Crisis Management – varianta face2face

 

Vom organiza 3 workshop-uri / 3 sesiuni online într-o perioadă maximă de 30 de zile.

Programul poate fi personalizat, în funcție de obiectivul vostru : ne putem concentra mai mult pe prevenție sau mai mult pe gestionare. Vom stabili acest lucru împreună.

Vom analiza împreună potențialele crize de PR / comportamente / decizii ce pot lovi organizația și afecta reputația.

Vom discuta modul în care aceste crize pot fi evitate.

Vom discuta despre strategii de gestionare pentru fiecare criză în parte și vom construi planuri de acțiune.

Investiția pentru acest program este de 3266 euro și se achită la semnare, înainte de începerea programului.

Introducere în Crisis Management – curs online

 

12 video-uri și peste 2 ore de povești, sfaturi și informații despre Crisis Management.

Am explicat despre noul context și despre caracteristicile unei crize de PR.

Am povestit despre cum să îți construiești echipa, cum să identifici posibile crize de PR și cum să le eviți.

Am prezentat metode prin care să gestionezi crize de PR, în diferite contexte.

Investiția pentru acest curs este de 49.99 euro. 

Te confrunți în acest moment cu o criză de PR ? Intră AICI !

Sună-mă acum !