Executive Presence la unul dintre clienții favoriți

Am vorbit în articolul trecut despre dialogul cu unul dintre clienții favoriți.

Prin Aprilie, Cristi și Andrei m-au rugat să organizăm un workshop de Executive Presence pentru branch managerii din GiGroup. Am primit cu mare interes și entuziasm propunerea lor, mai ales că se pliază perfect pe modul în care văd eu imaginea și reputația : sunt influențate de tot ce facem și spunem, incluzând modul în care middle managementul interacționează cu publicul relevant.

Cum exist pe această lume pentru a fi alături de cei care pun accentul pe imagine și reputație ( 🙃 ), am acceptat în secunda 2.

 

Cum ne-am organizat

Programul de Executive Presence s-a desfășurat pe o perioadă de 2 zile, aproximativ 4 ore / zi.

Prima zi a fost despre modul în care ne comportăm și am accesat destul de mult zona autocunoașterii și a echilibrului. Cum am putea ști ce este și ce nu este corect, dacă nu știm foarte bine cine suntem ? Când vine vorba despre imagine și reputație, echilibrul joacă un rol crucial : orice “scăpare” va conduce spre dezechilibre și spre probleme de imagine sau reputație.

A doua zi a fost despre comunicare și aspect.

 

Beneficii, beneficii, beneficii

În primul rând, percepția despre percepție :)). Participanții au înțeles de ce oamenii analizează și își formează percepții, care influentează ulterior acțiuni și decizii.

Apoi, participanții au înțeles cum propriul comportament poate influența imaginea și reputația. Acțiuni, comunicare, aspect.. toate aceste componente ce vor forma percepția despre noi și despre organizația pe care o reprezentăm. Când conștientăm aceste lucruri, devenim mult mai prezenți și mai atenți la ce facem și spunem.

Nu în ultimul rând, participanții au primit sfaturi concrete pentru îmbunătățirea aspectelor de mai sus.

 

De ce ar trebui middle managementul să înțeleagă Prezența Executivă

  • Imaginea și reputația sunt influențate de tot ce facem și spunem
  • Oamenii își formează percepții, indiferent de opinia noastră despre acest aspect
  • Modul în care oamenii interacționează cu publicul relevant va influența deciziile ulterioare
  • Este extrem de simplu să influențăm negativ reputația prin comportament
  • Middle managementul va interacționa constant cu ceilalți angajați, aspect care va influența imaginea de angajator 
  • Reputația este sensibilă !

Și lista poate continua, în funcție de fiecare domeniu de activitate…

 

Nu ești singur(ă)

Ce provocări întâmpini în zona de imagine ? Cum funcționează comunicarea ? Percepția despre ce faceți este cea corectă ? Relația cu publicul relevant e ok ? Aveți probleme de reputație ?

Progreamează-ți o sesiune gratuită de consultanță și te voi ajuta să identifici ce nu funcționează și ce merită îmbunătățit.

 

 



Sună-mă acum !