10 mart. Efectele crizei Boeing
Hello, hello…
Am scris în trecut despre criza Boeing din 2019.
De fiecare dată când povestesc despre o criză de imagine, mai mare sau mai mică, sunt întrebat care au fost consecințele. Mai mult decât atât, mi se spune că organizația a supraviețuit.
Legat de această supraviețuire, este și aici o discuție. Depinde de criză, depinde de dimensiunea companiei, depinde de context. Sunt mult prea multe necunoscute pentru a putea spune clar ce se va întâmpla după o criză.
Cu siguranța o criză mare ce a lovit o companie mică poate conduce la oprirea totală a activității. Dar mai depinde și de context, de cum reacționează opinia publică, de ce alte știri există în această perioadă.
O criză mică sau medie nu va conduce neaparat la închidere, dar poate conduce la pierderi financiare, probleme cu autoritățile, partenerii sau angajații și lista poate continua.
Evident, o companie mare ce dispune de resurse financiare va putea depăși un astfel de hop. Să luăm exemplu Boeing. Compania a vândut în Ianuarie 2020 fix 0 (zero) avioane. Și nu este vorba despre lipsă de comenzi, cât despre comenzi anulate.
Repet, și vă rog să citiți cu mare atenție: comenzi anulate!
Acum vă rog să vă imaginați un lanț de patiserie. Câteva produse stricate consumate de câteva persoane cu un sistem imunitar mai puțin ok… Consecințe regretabile : 3 decese. Chiar credeți că acel lanț va putea depăși criza?
CUM TE POT AJUTA ?
Din calitate de consultant strategic de PR, te pot ajuta să influențezi opinia publică și să :
- Gestionezi crize de PR : construim strategia și te acompaniez în implementare
- Să te pregătești pentru crize de PR
- Să îmbunătățim Leadership-ul și imaginea personală, să comunici convingător ( intern și extern ) : Fie prin consiliere, fie construim strategia și rămân alături de tine pentru implementare
Aruncă o privire pe fiecare dintre link-urile de mai sus și hai să povestim. Intră pe raduturcescu.ro și programează o sesiune de consultanță gratuită.
Permanent alături de tine,