Despre consilierea simpla in sistem de retentie

Salut,

Sistemul de retentie este favoritul meu si printre cele mai folosite servicii pe care le ofer. Pe o perioada determinata, ai acces permanent la mine ( 24 / 7 ) pentru sfaturi si solutii concrete, punctuale. Obiectivul consta in a intelege riscurile, a lua cele mai bune decizii si a dezvolta cel mai bun comportament astfel incat sa protejam imaginea si relatia cu publicul relevant, sa prevenim sau sa gestionam crize de imagine. 

Perioada 

In general, aleg o perioada de 90 de zile. Consider ca este o perioada ideala pentru a fi siguri ca suntem pe aceeai lungime de unda, fara presiunea unui contract pe termen mediu sau lung. Aceasta perioada poate fi prelungita in ultimele 2 saptamani ale primelor 3 luni in cazul in care amandoi vom considera necesar, util si relevant. 

Accesul la mine 

Vei avea acces la mine permanent, prin email sau telefon. In cazul in care consideri ca te ajuta, ne putem intalni o data pe luna la o cafea pentru a fi siguri ca totul este ok. 

Acest acces este incadrat intr-un context destul de clar. Raspund la email in maxim 24 de ore si, fara exceptie, revin cu telefonul in maxim 6 ( in cazul in care nu pot raspunde pe loc ). 

Intalnirile fata in fata, de cele mai multe ori, nu depasesc o ora. Perioada e pur orientiva intrucat ideea e sa ne concentram pe gasirea celor mai bune solutii, nu pe a respecta o ora, 45 de minute sau 3 ore. 

Sfaturile si solutiile concrete

Vom discuta despre lucruri concrete din viata ta, lucruri ce au legatura cu imaginea, comunicarea, reputatia sau relatia cu publicul relevant. Intern sau extern, putem aborda orice tip de subiect. Din experienta, discutiile pot suna cam asa : 

Radu, ne gandim sa abordam aceasta strategie. Ce parere ai ? 

Radu, suntem intr-o criza de imagine. Cum putem reactiona ?

Radu, avem o problema de comunicare interna.. Ce parere ai despre situatia asta ? 

Radu, ne confruntam cu situatia X. Ce parere ai ? Crezi ca e vreo legatura cu imaginea noastra ? 

Radu, daca are legatura cu imaginea noastra, cum putem reactiona ? 

Radu, am un interviu in presa. Cum ti se pare aceasta abordare ?

Radu, am un speech. Ma poti insoti ?

Si lista poate continua. Dar sunt sigur ca ti-ai facut o idee… Sunt discutii simple cu intrebari punctuale. Raspunsurile mele vor fi punctuale si concrete si nu presupun implicarea mea in proces. Eu voi fi persoana cu care te vei sfatui, care iti va oferi solutii punctuale si care va fi ”acolo pentru tine”. 

Pentru orice tip de situatie ce ar necesita implicarea mea ( de genul ”Radu, avem o problema de imagine si vrem ca tu sa ne dai solutia ), vom discuta un alt contract, cu alte conditii, alta perioda etc. 

Cui se adreseaza 

In general, liderilor de organizatii : executivi, antreprenori sau oameni ce conduc grupuri mari de oameni. 

In particular, acelor lideri de organizatii care, fie inteleg importanta imaginii si relatiei cu publicul relevant, fie doresc sa acorde mai multa atentie riscurilor si acestor aspecte. 

Acest tip de serviciu, mai mult decat celelalte, se bazeaza pe dezvoltare de abilitati. Pe perioada contractului, nu va fi vorba doar despre informatii, ci si despre construirea acelui tip de comportament care ne va ajuta sa atingem obiective sau sa rezolvam probleme. 

Cand ar trebui sa apelezi la un astfel de serviciu 

Teoretic, oricand. Practic, poti alege una dintre variantele de mai jos : 

  • Ai avut ceva probleme de imagine in trecut si doresti sa te protejezi pentru viitor 
  • Ai un domeniu sensibil de activitate, unde orice poate fi interpretat
  • Te afli intr-un domeniu unde riscurile de imagine sunt mari
  • Esti prezent in spatiul public : Social Media, Mass Media, evenimente, speech-uri etc. 
  • Ai intampinat probleme de comunicare interna 
  • Te afli in centrul atentiei si trebuie sa raspunzi pemanent la o serie de evenimente
  • Implementezi deja o serie de actiuni de PR si ai nevoie sa te sfatuiesti cu cineva

De ce este fain acest tip de serviciu 

  • E putin invaziv. Nu va fi nevoie sa vin la tine in companie sau sa iau interviuri ( de la colegi, angajati, clienti etc ). Practic nu va exista acel tip de disconfort al unei prezente externe 
  • Simplificare si nu ingreunare. Serviciul este construit de asa natura incat sa nu reprezinte un chin pentru tine. Sa nu simti ca e dificil sa colaborezi cu un consultant. Sau ca e dificil sa urmezi sfaturile. Discutand pe situatii concrete si oferind sfaturi punctuale, aceste complicatii nu vor exista. Va fi foarte simplu. 
  • Totul se intampla natural. Cand ai nevoie de ajutor, astept un semn de la tine. Nu sunt genul care sa intre ”cu bocancii” in acest tip de relatie. Nu intervin, nu te sun si nu te innebunesc cu email-urile. Prefer sa crestem acest tip de colaborare impreuna..pas cu pas. 

De ce pot fi eu consilierul tau 

  • Consider PR-ul drept stiinta sociala 
  • Consider ca, in primul rand, imaginea trebuie protejata
  • Am o gandire strategica si imi e usor sa am grija de imaginea de ansamblu, sa aliniez totul la aceeasi directie, sa fiu atent la orice poate fi interpretat negativ ( riscuri )
  • Inteleg foarte usor contextul si implicatiile sale 
  • Formulez usor sfaturi concrete, simplu de aplicat 
  • Sunt Public Speaker profesionst si imi este usor sa vorbesc in public 
  • Transmit incredere si sunt un bun ascultator 
  • Inteleg ca, in aceasta perioada, imaginea in primul rand se protejeaza

 

In cazul in care te gandesti la o serie de informatii generale despre Crisis Management, insotite de studii faine de caz ( de succes sau nu ), iti pot oferi un fain program online.

Pentru consultanta strategica de imagine, te invit sa ma contactezi aici. Vei primi o analiza gratuita si personalizata a situatiei tale si vom stabili impreuna pasii urmatori. Practic aici incepe relatia cu un consultant strategic de imagine. Vom discuta despre situatia ta, despre dorintele tale, despre obiectivele tale…si vom stabili impreuna in ce masura putem colabora.



Sună-mă acum !