Pericol pentru reputație

De vorbă cu unul dintre clienții favoriți !

În urmă cu ceva timp, am citit pe Facebook o postare care mi-a rămas în minte : “Dacă dorești să crești, cere permanent feedback principalilor parteneri sau clienți.”

Din păcate, de cele mai multe ori ne temem să cerem feedback. Probabil lipsa de încredere în propriile forțe ridică semne de îndoială și oarece temeri că “ce ar putea spune”. Mult timp m-am luptat și eu cu lipsa de încredere în mine, motiv pentru care, la momentul citirii postării, am simțit un gol în stomac. Sigur, sună bine ce spune omul acesta, dar nu era pentru mine.

Între timp am crescut ca vârstă și experiență și încerc să folosesc fiecare ocazie pentru a discuta cu clienții favoriți despre evoluția colaborării noastre. De data aceasta, am discutat cu Cristi Huzău, Country Manager GiGroup din Ianuarie 2019.

 

Cum am început colaborarea

Colaborarea noastră a început în Martie și a continuat foarte natural. Totul s-a desfășurat conform planului, între 4 persoane extrem de compatibile.

De ceva timp eram în contact cu fostul Country Manager, Felix Toma. La momentul în care Felix a ales o poziție superioară în companie, m-a pus în contact cu Cristi.

De la prima întâlnire am stabilit un obiectiv clar : o imagine mai bună și o relație productivă cu toate categoriile de public, intern și extern, atât pentru el, cât și pentru Andrei Luca, Operations Manager România.

Am stabilit împreună o variantă de lucru formată din 2 etape : construirea strategiei ( direcție, mesaje, plan etc ) + consultanță / coaching pe perioada implementării. Astăzi, la ora la care scriu acest articol ( 18 Iulie 2019, 00:48 ) suntem, în continuare, într-o colaborare foarte faină.

 

Dialogul cu Cristi

Radu : Salut, Cristi. Reușim să ne vedem săptămâna aceasta ?

Cristi : Din păcate, nu. Voi merge în Franța pentru o întâlnire cu alți Country Manageri din Gi. Dar, cu siguranță ne vom întâlni săptămâna viitoare.

Radu : În regulă. Dacă mai poți discuta 1 minut, îmi poți spune care consideri că au fost principalele beneficii ale colaborării noastre ?

Cristi : Cu siguranță. Pe rând :

  • mi-am schimbat percepția cu privire la importanța imaginii și reputației
  • mi-am îmbunătățit imaginea, atât în exterior, cât și în interior
  • mi-am îmbunătățit abilitățile de comunicare ( individuală și de grup )
  • mi-am îmbunătățit abilitățile de influențare a percepțiilor
  • prietenii și partenerii mă sună după fiecare postare de pe LinkedIn
  • foarte mulți oameni interacționează cu postările noastre, primesc multe cereri de conectare, care se transformă în conversații de business
  • după interviurile din presă, am avut multe solicitări de business
  • am conștientizat rolul echilibrului și l-am aplicat mult mai mult în diferite abordări, acțiuni sau comunicări
  • am o strategie clară și o serie de mesaje concrete pe care le folosesc frecvent

 

Nu ești singur(ă)

Am ales să împărtășesc acest dialog deoarece vine să susțină un aspect deosebit de important despre consultanță : nu este vorba despre informare, ci despre transformare. 

Dacă întâmpini provocări, scrie-mi.

Pe scurt, consiliez lideri de companii cu reputații sensibile pentru a deveni mai echilibrați și a transmite încredere, pentru a influența percepții și a proteja reputația. 

Te pot ajuta, inițial, cu o sesiune de consultanță gratuită. Vom discuta despre provocarea ta, îți voi oferi o analiză și îți voi spune cum și dacă te pot ajuta. Accesează acest link pentru a programa sesiunea.

Și nu uita un lucru foarte important : NU EȘTI SINGUR(Ă) !

 

Radu Turcescu



Sună-mă acum !