Cum să nu îți construiești imaginea

Dacă în articolul trecut am vorbit despre motivul principal pentru care construirea imaginii trebuie începută anterior crizei de imagine, acest articol va fi despre cum să nu îți construiești imaginea. 

Aparent simplu ( o simplă căutare pe Google ne va oferi n+1 idei ), acest proces este mult mai complicat decât pare. De ce ? Deoarece trebuie să atingem componenta emoțională. Iar acest lucru presupune o înțelegere profundă a publicului relevant. Sau, mai exact, a emoțiilor oamenilor cu care interacționăm. 

 

Cum să nu îți construiești imaginea : Nu este despre noi !

Da, nu este despre noi, nu este despre compania noastră, nu este despre rezultatele noastre. 

Nu voi uita o discuție avută cu un Country Manager, care îmi explica cum prezența publică a produs 0 efecte. Evident, renunțase… 

“Dar care este strategia ? Mesajele cheie au fost stabilite ?” am întrebat eu. 

“Păi am vorbit despre noi, despre rezultatele financiare…”

Este firesc să nu funcționeze. Pe cine interesează rezultatele financiare ? Imaginea nu se construiește prin simple apariții publice. Trebuie să și spunem / facem ce trebuie. 

Astfel, înainte de a decide că vrei să lucrezi la reputația ta, permite-mi să-ți spun despre ce nu este imaginea…

 

Despre ce nu este imaginea : 
  1. Nu este despre tine. Este fix despre…ei.
  2. Nu este despre rezultatele financiare. Oricum nu interesează pe nimeni…
  3. Nu este despre ce crezi tu că ar trebui spus. Este despre interesele lor.
  4. Nu este despre laudă. Este despre autencitate.
  5. Nu este despre o serie de aparții publice, dezorganizate. 
  6. Nu este despre numărul aparițiilor publice. 

Și lista poate continua…

 

Despre ce este, de fapt, vorba 

Discuția nu este atât de simplă pe cât am crede. Vom avea nevoie de câteva informații concrete, de un obiectiv clar și despre analiza amănunțită a beneficiilor. 

Te invit să-mi scrii și vom avea o discuție … despre tine și contextul tău. Vom analiza obiectivele tale și ne vom concentra pe beneficii concrete. 

Ce spui ? Sună bine ?

Radu Turcescu 

PS : Dacă nu ești încă convins(ă), te invit să mă urmărești pe LinkedIn. 

 

Cum să nu îți construiești imaginea

Cum să nu îți construiești imaginea



Sună-mă acum !