Crize de imagine

Cum să eviți crize de imagine

Primesc deseori această întrebare : Radu, pot evita crize de imagine ?

Întâi de toate, este important să înțelegem că o criză poate izbucni oricând, din orice. Cu toate acestea, există câteva lucruri simple pe care le putem face pentru a evita dezastre de PR.

 

Cum să eviți crize de imagine : #ohfucklist

Primul pas este să conștientizăm ce poate merge rău. Minim 10 potențiale exemple ce pot “lovi” compania.

 

Al doilea pas este interiorizarea acestora. Sau, altfel spus, acceptarea că se pot întâmpla. Acest lucru se realizează prin analiza cauzelor ce pot conduce la respectivele crize. Evident, abordarea “ mie nu mi se poate întâmpla” nu ajută.

 

Al treilea pas presupune, pornind de la cauze, implementarea unor schimbări sau eliminarea factorilor declanșatori. Acest pas ne va ajuta enorm să protejăm reputația și încrederea oamenilor în noi.

 

Un mix exemplu prin care un lanț de cofetării poate elimina crize de imagine

Să presupunem că suntem în managementul unui lanț de cofetării. Domeniul este extrem de interesant și sensibil, iar o criză poate oricând izbucni.

 

Ce criză îmi poate lovi compania ? 

Vânzarea unor produse vechi, fapt povestit de client în Social Media, preluat de parte din presă. O astfel de situație poate ridica mari semne de întrebare și afecta reputația companiei. Nu mai spun de prezența autorităților și de încrederea partenerilor.

 

Care sunt cauzele ? 

Neatentia, lipsa unui sistem bine pus la punct, lipsa pregătirii oamenilor

 

Cum putem evita criza ? 

Prin pregătirea oamenilor și prin construirea unui sistem extrem de bine pus la punct, mai bun decât orice există în acest moment.

 

Un program de pregătire

Am construit un program pentru pregătirea oamenilor pentru crize de imagine. Totul pornește de la construirea #ohfucklist și de la analiza fiecărui tip de criză în parte.

Poți analiza programul aici și, dacă îți sună interesant, putem programa o discuție pentru detalii concrete.

De asemenea, te invit să mă urmărești și pe LinkedIn.

 

Crize de imagine

Crize de imagine

 



Sună-mă acum !