[Crize de PR celebre în 2019] : Facebook

După ce în primul episod am vorbit despre Boeing, a venit rândul unei alte crize celebre : Facebook !

 

 

Situația : După scandalurile din 2018 legate de alegerile din 2016, reputația Facebook, dacă se putea, s-a înrăutățit. Compania a fost învinuită că nu implementează nicio măsură pentru limitarea reclamelor ce conțin informații false. A venit în discuție inclusiv reclama promovată de administrația Trump împotriva lui Joe Biden, reclamă ce conține informații dovedite a fi false.


Strategia de Crisis Management : Mark Zuckerberg a susținut clar că nu va filtra reclamele care dezinformează sau conțin informații 100% false. Mai mult decât atât, Joe Biden a fost informat că reclama în cauză nu va fi eliminată de pe platformă.


Verdict
: o strategie de Crisis Management cel puțin îndoielnică, ce a atras o serie de consecințe negative. Compania și-a atras extrem de multe critici din partea activiștilor și experților în tehnologie, în timp ce mediul politic ( european și american ) a luat atitudine. Nu în ultimul rând, The Reputation Institute descrie reputația Facebook drept “în cădere liberă”, afirmând că singura organizație cu un punctaj mai scăzut este Trump Organization.

 

 

CUM TE POT AJUTA ?

Din calitate de consultant strategic de PR, te pot ajuta să influențezi opinia publică și să :

 

Aruncă o privire pe fiecare dintre link-urile de mai sus și hai să povestim. Intră pe raduturcescu.ro și programează o sesiune de consultanță gratuită.

Permanent alături de tine,

Radu

Foto



Sună-mă acum !