[Crize de PR celebre în 2019 ] : Boeing

 

Criza Boeing

Criza “Boeing” a reprezentat un adevărat dezastru. Din păcate, într-un domeniu de activitate extrem de sensibil, marea majoritate a crizelor sunt legate de adevărate dezastre. Să vedem ce s-a întâmplat, cum a încercat Boeing să reacționeze și care este verdictul final.

 

Situația : În mai puțin de 4 luni, 2 avioane s-au prăbușit în Indonesia și Etiopia, 346 de oameni au murit. O adevărată tragedie. Se pare că cele doua avioane s-au prăbușit din cauza unor probleme la sistemul MCAS, fapt dovedit iar și iar. Mai mult decât atât, se pare că reprezentații companiei știau de existența problemei.

Strategia de Crisis Management : Boeing a vorbit despre probleme de Training și erori umane.

Verdict : Din păcate pentru Boeing, strategia nu a oferit rezultatele așteptate. Zvonurile, poveștile, dar mai ales e-mailurile “scurse” au infirmat poziția companiei. Pe scurt, gestionarea a fost cel puțin nefericită.

 

Într-o criză extrem de dură, Boeing a demonstrat lipsă de empatie și o evidentă încercare de a “fugi” de responsabilitate.

 

CITEȘTE ȘI “EFECTELE CRIZEI BOEING

 

 

CUM TE POT AJUTA ?

Din calitate de consultant strategic de PR, te pot ajuta să influențezi opinia publică și să :

 

Aruncă o privire pe fiecare dintre link-urile de mai sus și hai să povestim. Intră pe raduturcescu.ro și programează o sesiune de consultanță gratuită.

Permanent alături de tine,

Radu

 

Foto



Sună-mă acum !