City Insurance și accidentul din Ialomița

City Insurance și accidentul din Ialomița

City Insurance și accidentul din Ialomița, o situație interesantă din care avem ce învăța.

City Insurance a fost ”prinsă” la mijloc în tragedia din Ialomița. TIR-ul care a provocat accidentul era asigurat la ei. Evident, nu poate fi vorba de vreo vină a companiei. Doar că au fost nevoiți să își exprime punctul de vedere.

 

City Insurance și accidentul din Ialomița : Empatia ?

 

City Insurance și accidentul din Ialomița

City Insurance și accidentul din Ialomița

 

Din păcate, nu există un strop de empatie. Declarația este standard și subliniază evidentul. Firesc că își vor îndeplini obligațiile. Dar aici este vorba despre mult mai mult decât îndeplinirea unor obligații. Situația “City Insurance și accidentul din Ialomița” nu reprezintă o criză reală pentru compania de asigurări. Cum am spus mai sus, ei nu au vreo vină. Dar declarația lor îi va face pe mulți să ridice din sprâncene. Inclusiv pe mine. Oameni au murit și noi vorbim despre prevederile legale din România. În articolul de ieri am povestit despre criza MGM și lipsa empatiei.

Propun să învățăm din greșelile celorlalți.

 

De asemenea, nu sunt foarte convins nici de utilizarea cuvântului “expertiză”. În context, pare a fi folosit ca și “experiență” sau “pricepere”, reprezentând traducerea din limba engleză. Doar că expertiză înseamnă cu totul altceva 🙂

 

City Insurance și accidentul din Ialomița : o abordare mai umană

În primul rând, declarația ar fi trebuit să fie mult mai caldă. Mult mai apropiată de familiile victimelor. Astfel de declarații, standard, par a fi spuse doar pentru a fi spuse. Dacă tot a sunat presa, să spunem ceva.

În al doilea rând, declarația ar fi trebuit semnată de un om, un reprezentant al companiei. Un purtator de cuvânt, orice, oricine. Relația se construiește și menține între oameni. Emoțiile sunt transmise de oameni. Și tot așa… “A precizat compania” nu îmi spune absolut nimic.

 

Gestionarea unei crize nu este ușoară

PR-ul este despre emoție și reacțiile emoționale sunt greu de anticipat. Din această cauză, acționăm în necunoscut. Nu știm cum va fi interpretată declarația noastră sau strategia de gestionare a crizei.

Gestionarea unei crize de imagine este precum mersul la doctor. Dacă situația o impune, ar fi bine să discutăm cu un specialist.

Pot fi alături de tine și te pot ajuta să influențezi opinia publică. Să nu uităm că o criză de imagine poate izbucni oricând, din orice și că rolul liderului companiei este crucial într-o astfel de situație. Intră pe raduturcescu.ro și programează-ți o sesiune de consultanță gratuită. Vom discuta subiectele care te frământă și vom găsi soluții punctuale la fiecare dintre acestea.

Controlează necunoscutul ! Cere ajutor !

Radu

 

Foto



Sună-mă acum !