Criza Agricola Bacău, legată de Puiul Fericit, a început printr-o simplă postare pe Facebook. Se pare că o clientă ar fi dorit să prepare puiul și, în timpul procesului, acesta s-ar fi decolorat. [caption id="attachment_16968" align="aligncenter" width="680"] Criza Agricola Bacău[/caption] Evident, situația se încadrează în acele crize...

Criza Sanador reprezintă, în primul rând, o tragedie. După cum, bine știm, o eveniment nefericit a avut loc în urmă cu ceva timp în spitalul Sanador. Acum, în urma unor anchete, Colegiul Medicilor a concretizat că a fost vina doctorilor implicați în caz. La o zi...

Vara trecută am realizat ( alături de Gabriel Gârban ) un studiu despre crize de imagine. De fapt, am dorit să aflăm un lucru simplu : ce se întâmplă cu percepția oamenilor după ce o problemă de reputație a fost, mai bine sau mai rău,...

Fără doar și poate, internetul este dușmanul reputației. Și această situație nu se va schimba prea curând. Din contră, lucrurile se vor agrava. Privim internetul drept un mare plus, în special din punct de vedere profesional. Este locul unde ne promovăm afacerile, este locul unde găsim...

O nouă dispută a incitat mediul online din România. Situația ”Cafea la 5 lei” a izbucnit după ce cafeneaua 5 to go ar fi amplasat un banner exact sub reclama celor de la Starbucks ( în care era promovată cafea la 5 lei în fiecare...

Îmbunătățirea reputației reprezintă un proces continuu, extrem de important pentru relația dintre noi și publicul relevant : angajați, clienți, potențiali angajați, potențiali clienți, parteneri, jurnaliști etc.   Îți recomand un ebook ce conține 3 metode concrete pentru îmbunătățirea reputației. Îl poți descărca gratuit, accesând link-ul de mai...

Când discutăm despre o reputație slabă, ne gândim la consecințe mult mai măsurabile și mult mai rapide : scăderea numărului de clienți, scăderea vânzărilor, fluctuația angajaților etc. Ideea de la care se pornește este simplă : dacă aceste consecințe nu s-au ”întâmplat” imediat, înseamnă că nu...

Care este rolul managerului în protejarea reputației ? Indiferent de denumirea sa ( CEO, General Manager, Country Manager, Owner, Managing Director etc. ), rolul managerului în protejarea reputației este extrem de important. Prin natura noastră, căutăm lideri cu care să ne asociem și pe care să...

Am scris în articolul trecut despre secretul care ne va proteja reputația. Dar te-ai gândit vreodată care sunt ideile care ne pot distruge reputația și care ar trebui schimbate cât mai rapid ? În acest articol voi vorbi despre 6 idei care ne pot distruge reputația....

Povesteam ieri cu un fost client despre elementul cheie care va proteja reputația : Radu, dacă ar fi să alegi un element-cheie care ne va ajuta să protejăm reputația, care ar fi acela ? Nu am stat prea mult pe gânduri și am răspuns direct : conștientizarea. Din...

Sună-mă acum !