Când discutăm despre o reputație slabă, ne gândim la consecințe mult mai măsurabile și mult mai rapide : scăderea numărului de clienți, scăderea vânzărilor, fluctuația angajaților etc. Ideea de la care se pornește este simplă : dacă aceste consecințe nu s-au ”întâmplat” imediat, înseamnă că nu...

Care este rolul managerului în protejarea reputației ? Indiferent de denumirea sa ( CEO, General Manager, Country Manager, Owner, Managing Director etc. ), rolul managerului în protejarea reputației este extrem de important. Prin natura noastră, căutăm lideri cu care să ne asociem și pe care să...

Am scris în articolul trecut despre secretul care ne va proteja reputația. Dar te-ai gândit vreodată care sunt ideile care ne pot distruge reputația și care ar trebui schimbate cât mai rapid ? În acest articol voi vorbi despre 6 idei care ne pot distruge reputația....

Povesteam ieri cu un fost client despre elementul cheie care va proteja reputația : Radu, dacă ar fi să alegi un element-cheie care ne va ajuta să protejăm reputația, care ar fi acela ? Nu am stat prea mult pe gânduri și am răspuns direct : conștientizarea. Din...

Discutam cu un colaborator despre prevenire și despre modul în care privim acest aspect. Îmi spunea că oamenii nu prea aleg drumul prevenției, dacă nu sesizează un pericol imediat.   Dacă nu ne doare, nu mergem la medic O abordare pe care toți medicii o recomandă : analize...

Despre consultanți, doar de bine și..nu prea :) Discutam cu un client despre imaginea consultanților și am fost amândoi de acord cu faptul că noi, consultanții, nu ne bucurăm de cea mai bună imagine. De ce ? Motivele sunt nenumărate și nu știu cât de productiv...

La cererea clienților am creat un program de pregătire a resursei umane, numit ”Introducere În Crisis Management”. Acest program, implementat deja într-o serie de companii, propune beneficii foarte interesante. După ce am prezentat opinia unui fost client cu privire la motivele sale pentru care orice companie...

Parcarea din OMV este o poveste adevărată, o situație pe care am experimentat-o pe 5 martie 2019, într-o benzinărie din Brașov. În spatele întâmplării există cam aceeași mentalitate care a stat și la baza crizei din LIdl.   Parcarea din OMV - mentalități și comportamente Ajung la o...

Importanța reputației în mediul actual de business este bine cunoscută. Oamenii sunt tot mai scecptici, iar orice urmă de îndoială poate produce efecte negative serioase. Există o soluție ? Da..pregătirea oamenilor ce pot impacta imaginea și reputația. Un program intern de dezvoltare a resursei umane...

Responsabilitatea și asumarea într-o criză de imagine joacă roluri esențiale. Avem responsabilitatea de a oferi cele mai bune servicii și produse ( în special în domeniile sensibile ), la fel cum este important să ne asumăm orice eroare.   O poveste aparent banală despre modul în care...

Sună-mă acum !