Imaginea de lider trebuie construită anterior izbucnirii unei crize de PR. Altfel, consecințele ar putea fi devastatoare.   Imaginea de lider are rolul de a calma spiritele O criză de imagine este caracterizată de emoții negative. Neîncredere, îndoială, teamă...

Ești liderul unei companii și dorești să “ieși în față”, să-ți construiești o imagine, să comunici convingător, intern și extern. Sau, pur și simplu, te confrunți cu o criză de imagine și trebuie să gestionezi situația. Din păcate, prezența ta publică nu te va ajuta...

You are running a company and you want to step forward, to communicate directly with your public. Internally and externally. Or, you are simply facing a PR crisis and you need to manage it. Unfortunately, your public presence won’t do much for you if :...

We all hate the unknown! And from a PR perspective, it’s all about the unknown. For instance, we can’t tell when a crisis is going to hit us. It can be tomorrow, it can be next year. It’s all about the unknown. And we hate...

Multe povești în jurul acestor alegeri. Multe declarații, multe emoții, nemulțumiri și satisfacții. Cum era de așteptat, în cazul anumitor candidați, așteptările nu s-au materializat și în realitate. Mă refer, desigur, la rezultatul obținut de Dan Barna, mai mic decât scorul partidului de la europarlamentare. Imediat după...

Cred că cea mai proastă întrebare pe care am primit-o în cadrul diferitelor întâlniri, de la diferiți lideri de companii, este “Ce canal de comunicare folosești ?”. Această întrebare își facea “simțită prezența” în special când erau aduși experții interni. Evident, canalul de comunicare este important și...

Scandalul cu primarul Bucureștiului i-a ținut pe oameni ocupați în ultimele zile. Marea majoritate dintre noi am fost șocați de modul în care s-au purtat discuțiile referitoare la spitalul pentru copii. Deși donez lunar, un anumit aspect nu a trecut neobservat prin fața ochilor mei.   Scandalul...

Deși mai sunt 2 luni până la finalul anului 2019, am fost curios să văd care au fost cele mai citite 5 articole ( pe raduturcescu.ro ) în primele 10 luni ale anului. În ordine descrescătoare, avem așa :) De departe cel mai citit articol este...

Când le povestesc oamenilor despre consultanță, cea mai comună întrebare este : Radu, de ce aș apela la un consultant dacă am deja echipă ? Voi fi sincer, inițial întrebarea mi se părea ciudată. De ce ar fi nevoie de explicații suplimentare ? Ulterior am înțeles că nu...

Criza “KFC și bacteriile din apă” demonstrează, încă o dată, cât de nou este în România domeniul Crisis Management și cât de puțin punem accentul pe înțelegerea situației și pe soluționarea corectă a unei crize. Din reacția KFC am aflat că își asumă responsabilitatea și...

Sună-mă acum !