Analize, Business / 15.11.2021

Criza Nera și terapia hiperbară - o gestionare superficială    Criza Nera și terapia hiperbară a fost gestionată superficial din punctul meu de vedere. S-a putut observa lipsa de experiență. Sigur, nu este deloc simplu să gestionezi o criză de imagine când presiunea publică atinge cote alarmante. Acesta este și...

Analize, Business / 01.11.2021

Cora și certificatul verde! Cora și certificatul verde - interesantă și ciudată situație!   UPDATE: Există totuși și 3 motive pentru care abordarea a fost ok: 1. Semnalarea unor nereguli 2. Protejarea activității companiei 3. Comunicarea unei imagini de tipul ”Ok, suntem alături de toată lumea în aceste momente dificile.” Acum, apar două...

Analize, Business / 10.02.2020

Huawei reprezintă o altă companie care a trecut din criză în criza, partea bună fiind că în 2019 și-a îmbunătățit vizibil strategia. Știm deja scandalul în care a fost implicat Meng Wanzhou, fost CFO Huawei.   În 2019, crizele au continuat pentru gigantul chinez. Situația: Compania a intrat...

Business / 28.01.2020

Imaginea candidatului contează enorm când decide să ceară votul oamenilor, indiferent de natura alegerilor. Această imagine este influențată de 1 milion+ de factori, unul dintre aceștia ( și chiar unul foarte important ) fiind modul în care candidatul se prezintă sau își spune povestea. Din păcate, sau...

Analize, Business / 22.01.2020

După ce în primul episod am vorbit despre Boeing, a venit rândul unei alte crize celebre : Facebook !      Situația : După scandalurile din 2018 legate de alegerile din 2016, reputația Facebook, dacă se putea, s-a înrăutățit. Compania a fost învinuită că nu implementează nicio măsură...

Introducere în Crisis ManagementPregătește-ți echipa și protejează-ți reputația !
Call Now ButtonSună-mă acum !