Ești prezent(ă) deja de ceva timp în spațiul public. Poate postezi des, poate oferi interviuri în presă, poate ești prezent la evenimente în calitate de speaker. Cu toate acestea, rezultatele par a întârzia să apară. După luni de comunicare, conștientizezi că percepțiile oamenilor nu s-au schimbat...

Imaginea unui executiv poate fi influențată de foarte mulți factori și despre mulți dintre aceștia se discută în conferințe sau pe rețelele de socializare : prezența din Social Media activitatea pe blog interviurile din presă prezența în calitate de speaker Și lista poate continua. Evident, pentru...

Dezastrul din Caracal, care a îngrozit opinia publică din România, a obligat Guvernul să ofere explicații. Acest articol va fi despre modul în care Guvernul a încercat să gestioneze “Dezastrul din Caracal”, cel puțin din punct de vedere reputațional ( dacă se mai poate vorbi despre reputație...

În urmă cu vreo săptămână am scris un articol despre discuția avută cu unul dintre clienții favoriți, Cristian Huzău, Country Manager GiGroup. Astăzi, am povestit 30 de minute cu celălat client favorit, Andrei Luca, Operations Manager Romania GiGroup. Cu Andrei și Cristi lucrez din Martie 2019, iar...

Am vorbit în articolul trecut despre dialogul cu unul dintre clienții favoriți. Prin Aprilie, Cristi și Andrei m-au rugat să organizăm un workshop de Executive Presence pentru branch managerii din GiGroup. Am primit cu mare interes și entuziasm propunerea lor, mai ales că se pliază perfect...

În urmă cu ceva timp, am citit pe Facebook o postare care mi-a rămas în minte : “Dacă dorești să crești, cere permanent feedback principalilor parteneri sau clienți.” Din păcate, de cele mai multe ori ne temem să cerem feedback. Probabil lipsa de încredere în propriile...

Unele companii, pur și simplu, nu pot angaja oameni. De ce ? Cel mai important motiv îl știm toți : România se confruntă cu o evidentă criză a forței de muncă. Din păcate, uneori, această criză este dublată de o problemă de reputație.   Nu pot angaja oameni :...

Dragoș Bucurenci a creat mare vâlvă prin decizia sa de a accepta poziția de director de comunicare la Philip Morris. Cum era de așteptat ( sunt sigur că și Dragoș se aștepta ), reprezentanți de seamă din mediul online românesc au reacționat, unii într-un mod ok, alții...

Situația din Bistrița reprezintă o adevărată tragedie pentru familia tânărului decedat. Din perspectiva companiei, reprezintă o adevărată problemă de reputație. După nefericitul incident, compania a anunțat că va plăti cheltuielile de înmormântare. Este suficient ? Din punctul meu de vedere nu, ținând cont și de faptul...

O criză de PR în Social Media poate produce ravagii. Modul în care oamenii comentează în Social Media poate forma, în anumite momente, percepția despre o situație, produs, serviciu, companie sau persoană. Țin minte o criză de PR în Social Media în care am fost implicat (...

Sună-mă acum !