În urmă cu ceva timp, am citit pe Facebook o postare care mi-a rămas în minte : “Dacă dorești să crești, cere permanent feedback principalilor parteneri sau clienți.” Din păcate, de cele mai multe ori ne temem să cerem feedback. Probabil lipsa de încredere în propriile...

Unele companii, pur și simplu, nu pot angaja oameni. De ce ? Cel mai important motiv îl știm toți : România se confruntă cu o evidentă criză a forței de muncă. Din păcate, uneori, această criză este dublată de o problemă de reputație.   Nu pot angaja oameni :...

Dragoș Bucurenci a creat mare vâlvă prin decizia sa de a accepta poziția de director de comunicare la Philip Morris. Cum era de așteptat ( sunt sigur că și Dragoș se aștepta ), reprezentanți de seamă din mediul online românesc au reacționat, unii într-un mod ok, alții...

Situația din Bistrița reprezintă o adevărată tragedie pentru familia tânărului decedat. Din perspectiva companiei, reprezintă o adevărată problemă de reputație. După nefericitul incident, compania a anunțat că va plăti cheltuielile de înmormântare. Este suficient ? Din punctul meu de vedere nu, ținând cont și de faptul...

O criză de PR în Social Media poate produce ravagii. Modul în care oamenii comentează în Social Media poate forma, în anumite momente, percepția despre o situație, produs, serviciu, companie sau persoană. Țin minte o criză de PR în Social Media în care am fost implicat (...

Bob Pickard povestea într-un interviu un lucru extrem de interesant : noi nu putem controla reputația, dar ea este influențată de modul în care suntem percepuți de opinia publică. Un aspect extraordinar de important și foarte, foarte bine subliniat. Oamenii interpretează și orice poate fi interpretat...

Mare atenție ! Internetul reprezintă cel mai mare pericol pentru reputație. Există situații în care o criză pornită și dezvoltată în Social Media a produs multe.. foarte multe probleme reputaționale.   Internetul - cel mai mare pericol pentru reputație Să ne amintim puțin de scandalul “Parcarea din Lidl”. O...

Comunicarea nu reprezintă un capăt de drum. Comunicarea ar trebui privită, în primul rând, ca un instrument ce ne ajută să atingem anumite obiective. Analizând gestionarea unor crize de imagine celebre ( atât internaționale, cât și din România ), nu am putut să nu observ un...

Te salut, În ultima lună mi-au fost expuse două perspective diferite cu privire la modul în care sunt privite două companii din România, destul de cunoscute. Acest articol este despre perspectiva din care liderul companiei percepe noțiunea de reputație, despre modul în care conștientizează cum reputația poate...

Sună-mă acum !