Radu Turcescu | Este important pentru un lider de organizatie sa iasa in fata ? Iata parerea Costinei Petrescu, CEO titirez.ro
Despre imagine, perceptie, comunicare, crize de imagine, costina petrescu, titirez.ro
radu turcescu, consiliere, coaching, imagine, training, reputatie, crisis communication, comunicare de crizaRadu turcescu, consiliere, coaching, imagine, training, reputatie, crisis communication, comunicare de criza
15776
post-template-default,single,single-post,postid-15776,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode-content-sidebar-responsive,qode-theme-ver-10.1.1,wpb-js-composer js-comp-ver-5.0.1,vc_responsive

Întrebările consilierului ( Costina Petrescu – CEO Titirez.ro )

Am povestit puțin cu CEO-ul titirez.ro, Costina Petrescu. I-am adresat 2 întrebări simple :

  1. Ce părere ai despre ideea conform căreia este important ca liderul organizației să iasă în față, să reprezinte compania și să interacționeze cu publicul relevant ?
  2. Ce părere ai despre ideea conform căreia acțiunile liderului organizației influențează imaginea și activitatea companiei ?

 

Iată și răspunsul Costinei :

” Buna! Iti raspund pe scurt, parerea mea personala, formata in timp. Pentru companie este un factor pozitiv, daca atitudinea liderului este una potrivita, este un om sociabil si are simtul de play politics adanc integrat in sistem, clientii capata o incredere aparte, se fidelizeaza mai usor. Toate acțiunile sale trebuie gandite pentru a nu leza imaginea companiei. Un lider potent, care isi cladeste o imagine foarte buna, devine de la sine imaginea companiei. Un pas gresit poate leza activitatea companiei, insa nu consider ca ar dauna definitiv si irevocabil acesteia, exceptând fapte de coruptie si altele care tin de sfera penala. Insa pentru liderul care paseste in fata este riscant. Faptul ca este expus nu ii permite sa greseasca, iar daca greseste trebuie sa indrepte situatia cu diplomatie, de parca nimic nu s-ar fi intamplat. Pe langa aceasta, daca respectiva companie are o cadere, chiar daca nu este din vina liderului, toti clientii il vor considera pe el raspunzator si va trebui sa dea explicatii. Daca totul se prabuseste in companie, cariera liderului se poate opri acolo… vox populi il va desemna pe el ca fiind principalul vinovat. De ce? Pentru ca pe el il cunosc… ”

 

Îți mulțumesc Costina pentru disponibilitate.

 

Foto

No Comments

Post A Comment