Radu Turcescu | Interviu cu Felix Patrascanu, Fan Courier
Consiliere, training și coaching în relatii publice, imagine, reputatie. Acompaniez antreprenori si executivi sa-si gestioneze imaginea si reputatia, prin sedinte de consiliere si training-uri provocatoare, exploratoare si personalizate.
consiliere relatii publice, comunicare, imagine, reputatie, comunicare de criza, criza de imagine, branding, personal branding, executive branding, media relations, relatia cu mass media, public speaking, storytelling, coaching
15747
post-template-default,single,single-post,postid-15747,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode-content-sidebar-responsive,qode-theme-ver-10.1.1,wpb-js-composer js-comp-ver-5.0.1,vc_responsive

Interviu cu Felix Patrascanu, Fan Courier

Am discutat cu unul dintre cei mai de succes antreprenori romani despre importanta comunicarii si a imaginii in viata oamenilor de afaceri. Din punctul meu de vedere răspunsurile sunt aur curat pentru orice persoana care se afla la conducerea unei companii. Si nu uitati..in cazul Fan Courier vorbim de peste 5000 de angajati. Cu siguranta experienta acestui om reprezinta o sursa de inspiratie pentru noi toti.

Enjoy 🙂

 

Radu : Avand in vedere experienta de care te bucuri, cat de important este ca un om de afaceri sa iasa in fata si sa comunice cu publicul relevant ?

Felix : A discuta cu publicul relevant atunci cand conduci o companie e imperios necesar. E foarte important ca publicul sa-ti stie intentiile, temerile, trendurile din piata in care activezi. Sinceritatea fara scrupule, as putea spune, umanizeaza compania ta in fata clientului. Arati tuturor ca esti deschis, ca poti gresi si ca lupti permanent pentru mai mult profesionalism.

 

Radu : Cat de important este pentru succesul sau ( si al companiei sale ), ca un om de afaceri sa fie si un comunicator desavarsit ?

Felix : A nu sti sa fii sau sa devii un comunicator bun e un lucru care da de gandit. Nu esti nascut cu aceasta calitate? Nu-ti face probleme. Invata! Eu am luat niste cursuri de public speaking si sistematizare a informatiei pe care doresc sa o comunic. Conduc o companie cu peste 5500 de angajati si care are in baza de date peste 15000 de clienti. Cum as putea sa-mi permit sa nu stiu sa comunic?

 

Radu : Care sunt principalele 3 aspecte de care trebuie sa tina cont un om de afaceri, in procesul comunicarii ?

Felix : Originalitate – Suntem satui de texte cadru de comunicare care sunt seci, reci si enervante.

E ca in muzica: Coldplay a intrat in galeria trupelor mari de  rock in momentul cand au devenit inconfundabili ca sound, chiar daca unii ii zic rock alternativ.Fii tu insuti! Nici nu e greu pentru ca tu ai povestea ta si felul tau personal de a face business.

Sinceritate – Recunoasterea unei greseli mai mari sau mai mici duce la umanizarea companiei si a  liderului ei. Spune exact ce poti face in momentul incheierii contractului.Orice promisiune desarta te va infunda la un moment dat. Consecintele pot fi incalculabile.

Umilinta – Orice companie de business se naste,performeaza si ramane in piata datorita unei singure persoane :CLIENTUL. Si daca totul se intampla doar din cauza vointei lui atunci umilinta ta e necesara. Nu-ti vorbi niciodata concurenta de rau! E spre binele companiei tale. Este despre-daca vreti-igiena propriului business. Imaginati-va angajatii dumneavoastra fara sa fie concurati de cineva. Vor deveni lenesi si infatuati cu siguranta.

 

Radu : Cat de importanta este imaginea omului de afaceri pentru succesul companiei pe care o conduce sau reprezinta ?

Felix : Imaginea omului de afaceri este direct proportionala cu imaginea companiei sale. Rostiti la intamplare niste nume de companii ale caror proprietari au probleme cu justitia. In contrapartida, rostiti niste nume de companii ale caror proprietari reusesc  sa satisfaca ireprosabil nevoile clientilor si sa prospere zi de zi. Ce sentimente va invaluie si intr-un caz si in celalalt?

 

Radu : Ce parere ai despre ideea ”oamenii cumpara oameni”, pornind de la importanta factorului uman in succesul unei afaceri ?

Felix : Oamenii sunt totul. Si daca ei sunt totul merita orice efort pentru ai avea. Dar nu e de ajuns doar sa-i ai. Pentru ca acesti oameni trebuie sa inteleaga si sa le placa demersul tau. Daca dupa intelegere si placere acestia te si urmeaza se cheama ca “i-ai cumparat”.

 

Multumesc Felix pentru un interviu extraordinar.

 

Foto

No Comments

Post A Comment