Radu Turcescu | Am stat de vorba cu Madalin Serbanescu ( Deputy Director, Head of Direct Sales @ BRD Finance )
Consiliere, training și coaching în relatii publice, imagine, reputatie. Acompaniez antreprenori si executivi sa-si gestioneze imaginea si reputatia, prin sedinte de consiliere si training-uri provocatoare, exploratoare si personalizate.
consiliere relatii publice, comunicare, imagine, reputatie, comunicare de criza, criza de imagine, branding, personal branding, executive branding, media relations, relatia cu mass media, public speaking, storytelling, coaching
15729
post-template-default,single,single-post,postid-15729,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode-content-sidebar-responsive,qode-theme-ver-10.1.1,wpb-js-composer js-comp-ver-5.0.1,vc_responsive

Am stat de vorba cu Madalin Serbanescu ( Deputy Director, Head of Direct Sales @ BRD Finance )

  • Avand in vedere experienta de care te bucuri, cat de important este ca un om de afaceri sa iasa in fata si sa comunice cu publicul relevant ?

Depinde de anvergura business-ului. Daca este un om de afaceri implicat direct in business pe pozitii de conducere cred ca este vital sa fie un bun communicator. Daca este doar persoana care detine afacerea fara a avea o functie de management atunci poate transfera zona de comunicare catre managementul executiv.

  • Cat de important este pentru succesul sau ( si al companiei sale ), ca un om de afaceri sa fie si un comunicator desavarsit ?

In societatea contemporana daca nu comunici practic nu existi. Iar daca acesta comunicare este realizata de o persoana instruita, potrivita si buna cunoascatoare a mediului de afaceri cred ca este un plus excelent.

  • Care sunt principalele 3 aspecte de care trebuie sa tina cont un om de afaceri, in procesul comunicarii ?

Public tinta, relevanta, mesaj.

  • Cat de importanta este imaginea omului de afaceri pentru succesul companiei pe care o conduce sau reprezinta ?

Sunt anumite profile de oameni de afaceri care au reusit sa se transforme in “locomotive” ale businessului, adica au reusit sa impinga afacerea pana la identificarea cu propria persoana. Iar aceste afaceri sunt cele care astazi domina industriile din care fac parte  (telecom, IT, online, retail).

  • Ce parere ai despre ideea ”oamenii cumpara oameni” ?

Nu sunt de acord cu expresia. Cred ca oamenii pot cel mult cumpara skill-urile, experienta sau timpul anumitor persoane… insa o persoana este mai mult decat suma expertizei si abilitatilor sale.

 

Madalin Serbanescu are peste 10 ani de experienta in marketingul corporatist si vanzari, lucrand in diferite industrii precum : industria bancara, industria telecomunicatiilor, IT sau retail.

No Comments

Post A Comment