Radu Turcescu | Unde eficienta comunicarii se intalneste cu arta
Care este rolul imaginii si reputatiei in procesul de business ? Ce trebuie sa spuna un om de afaceri pentru a motiva oamenii sa il urmeze ?
radu turcescu, consiliere, coaching, imagine, training, reputatie, crisis communication, comunicare de crizaRadu turcescu, consiliere, coaching, imagine, training, reputatie, crisis communication, comunicare de criza
15697
post-template-default,single,single-post,postid-15697,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode-content-sidebar-responsive,qode-theme-ver-10.1.1,wpb-js-composer js-comp-ver-5.0.1,vc_responsive

Unde eficiența comunicării se întâlnește cu arta

Una dintre legendele activitatii de relatii publice, unul dintre fondatori, Edward Bernays, a fost cel care mi-a inspirat drumul in ultimii 4 ani. Am citit cele mai importante scrieri ale sale la inceputul activitatii mele si acum am decis sa le reiau.

Gandind mereu pe termen lung, scopul lui nu era sa il determine pe cumparator sa ceara produsul imediat, ci sa transforme insasi lumea cumparatorului astfel incat produsul sa ajunga sa para necesar […] De exemplu, Bernays a vandut piane Mozart nu prin reclama exagerata la piane. Mai curand, el a cautat sa dezvolte cu atentie acceptarea din partea publicului a ideii existentei unei camere de muzica in casa, reusind sa vanda piane indirect, prin crearea a diferite tendinte sau evenimente semnificative menite sa instituie noua moda de a avea in casa amenajat un spatiu special pentru pian.

Edward Bernays – Propaganda

Spune-mi cum te pot ajuta

No Comments

Post A Comment