Radu Turcescu | Radu, ce poti face pentru mine
Consiliere, training si coaching in imagine si reputatie, Discutam despre rolul unui consilier in imagine, despre rolul imaginii si reputatiei in procesul de business
Radu turcescu, consiliere, coaching, imagine, training, reputatie, crisis communication, comunicare de crizaRadu turcescu, consiliere, coaching, imagine, training, reputatie, crisis communication, comunicare de criza
15695
post-template-default,single,single-post,postid-15695,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode-content-sidebar-responsive,qode-theme-ver-10.1.1,wpb-js-composer js-comp-ver-5.0.1,vc_responsive

Radu, ce poți face pentru mine ?

Radu, primesc în fiecare zi zeci de solicitări pe Linkedin. Știi de ce m-am văzut cu tine ? Deoarece mi-ai spus că sunt implicat în compania pe care o conduc 150% și e posibil ca ceva să-mi…scape.

Acestea reprezintă cuvintele unui antreprenor din România cu care m-am întâlnit în urmă cu vreo 2 săptămâni.

În același timp, întrebarea de mai sus o primesc foarte des și reprezintă, din punctul meu de vedere, o întrebare firească : Radu, avem echipă / om de marketing / PR…ce poți face în plus ? Îmi vine greu să cred că ai soluții total diferite…

În același timp, aproape fiecare om de business cu care lucrez, ajunge să spună cel puțin o dată : Hmm.. nu m-aș fi gândit să formulez întrebarea aceasta atât de simplu..

Și cum 93% din comunicare reprezintă limbaj non-verbal, îmi este greu să exprim în cuvinte mimica care însoțește aceste cuvinte.

Fie că discutăm despre strategie sau despre optimizarea acțiunilor de PR, fie că discutăm despre înțelegerea publicului sau a companiei care comunică, rolul meu este non-invaziv și inviting. Deși din educație suntem învățați să oferim sfaturi, încerc să mă abțin cât se poate de mult din a trasa direcții clasice : Faci așa, așa și așa… Prefer să adresez întrebări care să ne conducă la răspunsuri și soluții autentice, partea de consiliere făcându-și apariția la nivel de detalii.

Ce pot face diferit ? Uneori, o opinie sau o întrebare venită din exterior poate reprezenta cheia rezolvării chiar și celei mai complicate provocări comunicaționale.

Spune-mi te rog cum te pot ajuta,

RT

No Comments

Post A Comment