Radu Turcescu | Primii pasi in castigarea aprobarii
Cum procedam atunci cand cautam aprobarea publicului relevant ? Cum actionam ? Ce spunem ? Cum spunem ?
Radu turcescu, consiliere, coaching, imagine, training, reputatie, crisis communication, comunicare de crizaRadu turcescu, consiliere, coaching, imagine, training, reputatie, crisis communication, comunicare de criza
15701
post-template-default,single,single-post,postid-15701,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode-content-sidebar-responsive,qode-theme-ver-10.1.1,wpb-js-composer js-comp-ver-5.0.1,vc_responsive

Primii pași în a câștiga aprobarea publicului relevant

În mod normal, prima sarcină a sa este de a analiza problemele clientului său și de a se asigura că lucrurile pe care acesta le are de oferit sunt acceptate de către public sau că publicul poate fi determinat să le accepte. Este inutilă încercarea de a vinde o idee proastă sau de a pregăti terenul pentru apariția unui produs care este, în esență, dăunator.

Dacă producătorii de corsete ar vrea ca produsul lor să ajungă din nou la modă, el le-ar spune, cu siguranță, că planul lor ar fi irealizabil, deoarece femeile s-au emancipat și s-au eliberat definitiv de vechiul corset.

Următorul pas este să analizeze publicul clientului. El studiază grupurile de public cărora trebuie să li se adreseze, precum și liderii prin intermediul cărora poate aborda aceste grupuri.

Edward Bernays – Propagand

Spune-mi, te rog, cum te pot ajuta ?

No Comments

Post A Comment