Radu Turcescu | De ce sa iesi in fata ?
De ce ar trebui sa fii prezent ? De ce sa te cunoasca oamenii ? De ce sa stie cine sta in spatele produsului sau serviciului ?
Radu turcescu, consiliere, coaching, imagine, training, reputatie, crisis communication, comunicare de crizaRadu turcescu, consiliere, coaching, imagine, training, reputatie, crisis communication, comunicare de criza
15703
post-template-default,single,single-post,postid-15703,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode-content-sidebar-responsive,qode-theme-ver-10.1.1,wpb-js-composer js-comp-ver-5.0.1,vc_responsive

De ce ar trebui să ”iasă” în față un antreprenor sau executiv…

În ultimii 2 ani am vorbit în fața a peste 4000 de oameni de afaceri din România. Cu o parte dintre aceștia am și lucrat. Și unul dintre subiectele ”fierbinți” era dorința lor ( sau mai bine spus lipsa dorinței ) de a ”ieși” în față.

Și am auzit răspunsuri care mai de care.. Câteva mi le amintesc și acum :

Nu sunt Ceaușescu să ies în față.

Nu mă interesează să fiu cunoscut pentru că m-ar împiedica să ies din afacerea asta.

Compania pe care o conduc e mai importantă decât mine…

Seth Godin spunea că oamenii nu cumpără produse sau servicii, ci cumpără povestea, magia și relația. Sau simplu spus, oamenii cumpără oameni. Vizibilitatea executivului sau a antreprenorului joacă un rol decisiv în evoluția organizației. Umanizarea companiei joacă un rol decisiv în evoluția organizației. Pentru că B2B și B2C s-au transformat în H2H.

Îți ofer și 6 motive pentru care prezența publică reprezintă un punct forte. Te invit să citești acest articol. Durează fix 3 minute și 33 de secunde.

Spune-mi, te rog, cum te pot ajuta ?

RT

No Comments

Post A Comment